Itssss friii-dagggg!!!

Känns som om jag har börjat blogga varje fredag haha :) 
Sitter just nu på min film och tv produktions lektion, hon den är helt sjukt seeeg, vi gör verkligen ingenting, några sitter och spela kort och andra hälften är på netto, man bara det går bra nuu att planera lektionen, men nästa gång ska vi tydligen göra något tv program och det ska väll bli ganska roligt :)
MEN SNART HOPPAS JAG PÅ HELG!!! ska dansa hela helgen igen eftersom vi snart har uppträdande, så sjukt stressad. men snart ska jag dra hem till jenny och bara ta lungt och ladda batterierna för det har varit en ÅT HELVETE till vecka rent ut sakt. Shitt asssåååå....:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0