SWE-T!! <3

HELLU!
HALLOWWEEENNN ÄR IDAG!! OMG så happy!!
Haha halloween idag ska firas med bästa vännen, vi kommer ha så grymt kul haha och får väl försöka fota lite idag kanske haha :D Tror faktiskt kameran har varit oröd i 2 veckor nuu känner att jag skäms men jag har haft så grymt mycket att göra allt detta med confusionfrån i helgen :D OMG så grymt roligt hade vii SHIT!! Lövvee to all in SWE-T <3
 
Imorgon blir det halloween PARTY ALL NIGHT<3 Gjorde precis klart min costum som jag ska ha på mig, Gissa vad jag ska vara haha nää men jag ska faktiskt vara en ängel som någon har huggt ner från himel så det ska vara massa blod och grejer!! Spännande haha :D
Nää nu ska jag försöka röra mig neråt och käka något puss och kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0